dinsdag 6 juli 2010

Nog 1 nachtje... soort van.

Jaja, morgen is het eindelijk 7 juli, eindelijk de dag dat we met een groep van ongeveer dertig man richting Tokio vertrekken om daar in de zes weken dat we daar zijn, een vijf weken durend zomerschoolprogramma te volgen. Of eigenlijk moet ik zeggen: vandaag is het zo ver, officieel is het al 7 juli. Tegen de tijd dat we aankomen op Narita International Airport echter is het alweer 8 juli, dus hoeveel nachtjes het nog is, is een kwestie waarover te discussieren valt.
De tassen die mee mogen naar Tokio staan inmiddels afgezien van de toilettas volledig ingepakt midden in mijn kamertje, waar ik nu nog even geniet van auto's die toeterend door de straten rijden omdat Oranje zich heeft geplaatst voor de finale van het WK. Geen vuvuzela's gelukkig.
Wanhopig probeer ik mij te bedenken wat het is dat ik ongetwijfeld zal vergeten mee te nemen, maar zonder succes. Wat het ook is, ik zal het 19 augustus pas terugzien. Dag spulletjes, dag huisje en dag Nederland! Tokyo here we come!

1 opmerking:

  1. Spannend!!!! Have fun!!

    Vergeet je fototoestel niet... of beter gezegd: raak hem niet kwijt... of nog beter gezegd: misschien vind je hem daar wel weer?!?! :)

    Ik ga je uiteraard volgen!!

    Goede reis... het is gelukkig maar 12 uur vliegen.

    xxx Sassie

    BeantwoordenVerwijderen